راهنمای تمیز کردن و انتخاب جاروبرقی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

خاطرات خانگی: راهنمای تمیز کردن و انتخاب جاروبرقی

چقدر فناوری به ما کمک می کند تا خانه خود را راحت تر و ساده تر تمیز کنیم؟ امروز ما در مورد جاروبرقی ها از دیدگاه مادر ، خانه دار و یک پاک کننده جامد صحبت می کنیم

پترن هوایی بی امان است پرتوهای خورشید به طور فوق العاده ای تمام گرد و غبار جمع شده در طول فصل گرما را نشان می دهد و اکثر ما در حال حرکت به سمت چیزی هستیم که ما آن را خانه عمومی می نامیم. و من برای پاکسازی بزرگ آماده می شوم ، البته در آخرین لحظه ، آخر هفته قبل از عید پاک.

سال گذشته من دستور العمل های تمیز کردن محیط زیست بدون مواد شیمیایی را با شما به اشتراک گذاشتم ، در اینجا  می توانید دستور العمل ها ، مقادیر و نکات را پیدا کنید. در عین حال ، من چیزی بسیار کارآمدتر کشف کرده ام - و آن بر اساس فناوری نانو است. اما وقتی صحبت از فناوری نانو می شود ، ابتدا از فناوری شروع می کنیم.

 

اولین قدم برای هرگونه نظافت ، جاروبرقی است. نمی دانم آیا اخیراً جاروبرقی خریداری کرده اید یا خیر ، اما این همان انقلاب کوچک کوچکی بود که اتفاق افتاد.

یعنی ، در نگاه اول متوجه خواهید شد که جاروبرقی های امروزی قدرت بسیار کمتری دارند و برق کمتری نسبت به سابق مصرف می کنند. مردم معمولاً به مغازه ها می رفتند و مطالعه می کردند که جاروبرقی چند وات دارد و بیشترین آن ، بهترین و بیشترین خریداری شده است.

 

امروز چنین نیست. جاروبرقی های مدرن بسیار پیچیده تر و از نظر فناوری متفاوت هستند و علاوه بر این بی صدا هستند ، انرژی بسیار کمتری مصرف می کنند و راندمان نظافت بالاتری دارند.

تحت عنوان کارآیی تنها به این معنی نیست که آنها قوی هستند. خیر ، اما جاروبرقی های امروزی به ما اجازه می دهند فرش ها را راحت تر و ساده تر ، یعنی بدون "کشیدن" جاروبرقی بکشیم. یعنی ، شما به خاطر دارید که قبلاً جارو کردن فرش ها به دلیل نورد و بلند شدن از زمین دشوار بود ، و جارو کردن فرش ها مانند دعوایی بود که معمولاً با جمله "من دیگر فرش در خانه نخواهم داشت" به پایان می رسید.

امروز اینطور نیست. کارشناسان روش هایی برای تنظیم فرش های جاروبرقی و کرکی ، اما همچنین صاف کردن کف پارکت ، مبل ، بالش ، پرده و پارچه های مختلف پیدا کرده اند.

در خانه من واقعاً چیزی وجود ندارد که جاروبرقی آن را پاک نکنم ، حتی فیلتر خشک کن با دست تمیز نمی شود ، بلکه توسط جاروبرقی انجام می شود.

به همین دلیل است که من از جاروبرقی های جدید خط G • Force از Gorenje بسیار خوشحال شدم: آنها آرام هستند ، انرژی بسیار کمی مصرف می کنند و در نظافت انواع سطوح کارایی عالی دارند.

گل سرسبد این خط G • ForcePro VCEA21GPRRCY است ، با علامت ++++ ، با تعدادی ویژگی که آن را به یک متحد عالی برای نظافت تبدیل می کند. این مدل در واقع دارای یک صفحه نمایش LED روشن با کنترل لمسی و پنج برنامه از پیش تعیین شده است که سطح مناسب قدرت مکش را برای انواع مختلف سطوح - از پرده ، منسوجات گرفته تا فرش ، پارکت و کاشی ارائه می دهد.

علاوه بر این ، دارای یک برس ابتکاری XpandZone با دهانه ارگونومیک جمع آوری گرد و غبار دوتایی است که جمع آوری سریعتر و کارآمدتر گرد و غبار از فرش ، کف سخت و پارکت را امکان پذیر می کند. به لطف تصفیه مضاعف HEPA ، جاروبرقی 99 درصد ذرات ، از جمله گرده و کنه ها را حفظ می کند.

 

نکته جالب تر این است که این مدل امکان ذخیره گرد و غبار را به دو صورت ارائه می دهد: کیسه یا ظرف. هر کیسه دارای یک سیستم فیلتراسیون پیشرفته است که اجازه می دهد حتی کوچکترین ذرات گرد و غبار نیز در خود باقی بمانند ، و برای کسانی که دوست ندارند کیسه بخرند ، همچنین امکان جمع آوری گرد و غبار در یک ظرف وجود دارد که باید بعد از شستشو و خشک شدن استفاده کنید.

خط جدید جاروبرقی G • Force همچنین دارای یک لبه محافظ است ، به اصطلاح ActiveBumper با چرخ های لاستیکی ، که باعث می شود به مبلمان توجه شود ، و عملکرد آرام و سر و صدای کم ، که مطمئناً از خانواده و همسایگان شما به ویژه در روز شنبه تشکر می کند. و صبح یکشنبه

و سرانجام ، یک اطلاعات مفید دیگر. در بازه زمانی 10 مارس تا 10 ژوئن 2019 ، جاروبرقی Gorenje G • Force دارای ضمانت نامه طولانی مدت است که در مجموع 5 سال دوام می آورد. یعنی ، در طول مدت عمل با دو سال گارانتی منظم ، می توانید با برنامه 3 سال ضمانت اضافی دریافت کنید. ثبت نام ساده است ، اما می توان با کلیک بر روی که در آن باید داده ها را از حساب وارد کنید ، کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 9 مرداد 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی